New post

Radmin VPN

How to manage Radmin VPN network. We are Radmin VPN community. Official tech support and experts will answer your questions. New release will be posted here first. You can invite playmates to your servers.

Follow     Download
223 posts 79 followers
0

no me deja instalar radmin

hola
tengo un problema con instalar radmin no entiendo como volver a tenerlo.

este es el problema: cuando quiero instalar radmin me aparece "no se puede quitar la versión anterior de Radmin VPN 1.1.10 póngase en contacto con el grupo de soporte técnico"
y me aparece otro que dice "error de instalación con el codigo de error 1603, si desea asistencia, póngase en contacto con http: //support.radmin.com" ; "

yo ya borre todo lo que tenga que ver con radmin: claves de regedit, archivos de disco local C y los draivers.

regedit: no deja eliminar Famatech, RadminVPN, Proxy y Registration

hola, tengo un problema con que no me deja eliminar Famatech en "regedit" la ubicación es HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Famatech. cuando quiero eliminarlo me aparece "no se puede eliminar Famatech: error a eliminar la clave"
, yo ya intente poner mis permisos pero no funciona me aparece "el editor de registro no pudo establecer la seguridad de la clave actualmente seleccionado o alguna de sus subclaves ". y si me fijo en las subclaves de famatech, radmin VPN y 1.0 están la de proxy y registro esas dos tampoco me dejan eliminar de ninguna forma, son las únicas que no me dejan eliminar. una ayuda me sirvie  :/
0

Radmin VPN causes Windows to say "no internet access"

Hello, so ever since I installed Radmin, Windows says that I have "no internet access" on my main network, BUT I have internet, I can watch youtube and browse the web, but some applications won't load because I'm not "connected to the internet"
The only fix I found is uninstalling Radmin and then reinstalling and then again uninstalling it. That fixes the "no internet access". This is the same problem as this post: https://radmin-club.com/radmin-vpn/radmin-vpn-make-my-ethernet-not-connected-but-somehow-the-interne....
0

Radmin VPN network created and PCs are shown in the network, but PCs not getting connected

Radmin VPN network created and PCs are shown in the network as connected, but when i try to access remotely, PCs are not accessible.
I tried to use a network software named IPMsg which also didnt identify the two PCs in the network.

I tried disabling the firewall in both the PCs, still
0

unable to start lan using radmin vpn

hi, i started to use radmin vpn, i also got my friend to connect to my network on radmin vpn, but when i start a game on lan my friend cant see me on lan , but is connected to me via radmin vpn . I cant figure out the problem .please help.
0

Можно ли использовать Radmin VPN для полноценного VPN-подключения?

Здравствуйте.
Можно ли использовать Radmin VPN для полноценного VPN-подключения?
Поставил Radmin VPN (последние актуальные версии) на рабочем PC и на домашнем, создал сеть, соединился успешно, к лицензионному Radmin Server подключается без проблем, а для чего ещё можно использовать соединение Radmin VPN?
Можно ли использовать это соединение как полноценное соединение VPN?
Например, пропинговать сервер (который размещен в LAN организации) с домашнего PC, который нормально пингуется с рабочего PC?
Нужно ли для этого прописывать какие-то специфические маршруты, или Radmin VPN сам всё прописывает автоматически?
Спасибо за ответы.
Load More Posts